• Zwroty i reklamacje

Szanowni Państwo,

w trosce o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług gwarantujemy Państwu system zwrotów i reklamacji.

Odstąpienie od umowy:
Zgodnie z ustawą przysługuje Państwu okres 14 dni, w ciągu których mogą Państwo odstąpić od umowy. Aby odstąpić od umowy proszę wykonać poniższe kroki:

1. Skontaktuj się z nami i poinformuj o odstąpieniu od umowy:
Tel: 794 121 989 lub 502 144 488
e-mail: sklep@domline.pl

2. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij je w formie papierowej.

Formularz jest dostępny w wiadomości zwrotnej przesłanej do Państwa po złożeniu zamówienia.

3. Prześlij przygotowane oświadczenie na adres:
DOMLINE
Dział Zwrotów i Reklamacji
Słomińskiego 15/35
00-189 Warszawa

lub

na adres email: sklep@domline.pl

4. Nadaj przesyłkę na adres magazynu sklepu Domline.pl, który znajduje się pod adresem:

DOMLINE
Magazyn
Obidza 203
33-390 Łącko

5. W terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki otrzymasz zwrot pieniędzy na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje i Gwarancja:

W przypadku uszkodzenia nie spowodowanego winą użytkownika prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta celem ustalenia szczegółów reklamacji:
Tel: 794 121 989 lub 502 144 488
e-mail: sklep@domline.pl


Nasi konsultanci dokładają wszelkich starań by zapewnić Państwu obsługę na najwyższym poziomie. Jeśli są Państwo niezadowoleni z naszej obsługi klienta prosimy o zgłoszenie sprawy pod adresem email: sklep@domline.pl